top of page

Het Wevershuis groep

Openbaar·12 leden

Vergelijking van videopagina’s en navigatie door galerijen

Terwijl ik een paar verschillende tabbladen doorliep, opende ik "https://xxxbabes4u.com/", gewoon om te zien hoe de inhoud daar is ingedeeld. Ik heb geen filters gebruikt, maar klikte meteen op een videocategorie en bladerde vervolgens door verschillende voorbeelden. Elk item opende op een aparte pagina, en van daaruit kon ik meer gerelateerde inhoud in de buurt zien. Daarna ben ik naar een galerijgedeelte gegaan om te kijken of het daar op dezelfde manier werkt. Het bleek dat de structuur hetzelfde was, alleen met afbeeldingen in plaats van video's. Er was geen lange tekst, maar vooral korte titels en visuele blokken. Let je meestal op hoe deze secties van elkaar verschillen of scroll je gewoon zonder erbij na te denken?😀👍???????????????????????

13 weergaven
Steven Lon
Steven Lon
4月14日

Ik merkte iets soortgelijks toen ik die site een tijdje geleden even doorbladerde. Wat me bijbleef, is dat de categorieën niet door elkaar heen staan, waardoor het makkelijker is om je op één soort inhoud te concentreren. Toen ik een pagina opende, waren er extra voorbeelden te zien waardoor ik verder kon gaan zonder terug te hoeven keren naar het hoofdscherm. Ik heb ook gekeken hoe de hoofdpagina is gestructureerd en het leek erop dat verschillende secties apart werden uitgelicht. Het voelde niet alsof alles willekeurig was geplaatst. De lay-out voelde consistent aan in de verschillende delen van de site.

編集済み
bottom of page